Nytårsgudstjeneste i Nykøbing Sj Kirke

Nytårsaften Søndag den 31. december
kl. 16.00   Gunhild Als
Med bobler og kransekage

Nytårsdag mandag den 1. januar 2024 er der ingen gudstjeneste i Nykøbing Sj. Kirke.

Vi henviser i stedet for til Rørvig Kirke, hvor der er gudstjeneste kl. 11.00 ved Sten Hartung.

Kirkenyt -april til juli

Følg os på facebook

Skriv anonymt med en præst

Klik her for at komme til sjaelesorg.nu

Orgelet holder orlov

Kirkens orgel holder orlov, imens der arbejdes på at få det renset. Det betyder, at ved gudstjenester og kirkelige handlinger benyttes kirkens flygel til og med begyndelsen af juni.

Minikonfirmand i Nykøbing Sj Kirke

Alle, der går i 3. kl. er velkomne, når vi sammen udforsker kirken og lærer den bedre at kende.

Se invitation Tilmeld minikonfirmand

Julehjælp 2023

Ansøgningsfrist tirsdag den 28. november
Også i år uddeles julepakker til mennesker i Nykøbing Sj Sogn, der har brug for hjælp til julemiddagen.

Ansøg via dette link.
- eller henvend dig hos kordegnen tlf.: 59 91 05 87, email: nykoebingsj.sogn@km.dk.

KirkeNyt-nyt

Sjællandske Medier, der i årevis har stået for uddeling af Kirkenyt, har besluttet at indstille deres budservice i Odsherred.

Alternativerne er noget dyrere og oveni kommer erkendelsen af, at  der sandsynligvis er en del ressourcespild forbundet med de blade, der ryger direkte i papiraffald.

Derfor har Nykøbing Menighedsråd foreløbig besluttet, at Kirkenyt ikke længere deles ud, men skal afhentes. Bladet kommer til at ligge i kirken og muligvis også andre steder i byen. Det blad du sidder med i hånden, er det første hent-selv-blad.

Kirkebladet er en del af en større kommunikationsindsats, hvor både plakater, facebook, hjemmeside, flyers og annoncer i ugeavisen indgår.

Planen er nu, at et udvalg i den kommende tid skal se kirkens kommunikation igennem, så vi kan  overveje, hvordan vi fremover bedst får fortalt om kirkens  aktiviteter til hele sognet.

11 Pilgrimsvandringer i Odsherred Provsti

Odsherred Provsti arrangerer i år 11 pilgrimsvandringer mellem provstiets kirker. Det kan man læse meget mere om her. Klik på folderen og læs den i udfoldet stand.

KirkeNyt - august til november

Følg os på facebook

Skriv anonymt med en præst

Klik her for at komme til sjaelesorg.nu