Nytårsgudstjeneste i Nykøbing Sj Kirke

Nytårsaften Søndag den 31. december
kl. 16.00   Gunhild Als
Med bobler og kransekage

Nytårsdag mandag den 1. januar 2024 er der ingen gudstjeneste i Nykøbing Sj. Kirke.

Vi henviser i stedet for til Rørvig Kirke, hvor der er gudstjeneste kl. 11.00 ved Sten Hartung.

Minikonfirmand i Nykøbing Sj Kirke

Alle, der går i 3. kl. er velkomne, når vi sammen udforsker kirken og lærer den bedre at kende.

Se invitation Tilmeld minikonfirmand

Julehjælp 2023

Ansøgningsfrist tirsdag den 28. november
Også i år uddeles julepakker til mennesker i Nykøbing Sj Sogn, der har brug for hjælp til julemiddagen.

Ansøg via dette link.
- eller henvend dig hos kordegnen tlf.: 59 91 05 87, email: nykoebingsj.sogn@km.dk.

KirkeNyt-nyt

Sjællandske Medier, der i årevis har stået for uddeling af Kirkenyt, har besluttet at indstille deres budservice i Odsherred.

Alternativerne er noget dyrere og oveni kommer erkendelsen af, at  der sandsynligvis er en del ressourcespild forbundet med de blade, der ryger direkte i papiraffald.

Derfor har Nykøbing Menighedsråd foreløbig besluttet, at Kirkenyt ikke længere deles ud, men skal afhentes. Bladet kommer til at ligge i kirken og muligvis også andre steder i byen. Det blad du sidder med i hånden, er det første hent-selv-blad.

Kirkebladet er en del af en større kommunikationsindsats, hvor både plakater, facebook, hjemmeside, flyers og annoncer i ugeavisen indgår.

Planen er nu, at et udvalg i den kommende tid skal se kirkens kommunikation igennem, så vi kan  overveje, hvordan vi fremover bedst får fortalt om kirkens  aktiviteter til hele sognet.

11 Pilgrimsvandringer i Odsherred Provsti

Odsherred Provsti arrangerer i år 11 pilgrimsvandringer mellem provstiets kirker. Det kan man læse meget mere om her. Klik på folderen og læs den i udfoldet stand.

KirkeNyt - august til november

Følg os på facebook

Skriv anonymt med en præst

Klik her for at komme til sjaelesorg.nu